BAM kiest voor duiding met pocketboekje door Headline

Thursday, March 20, 2014

Nadat de Vlaamse regering op 14 februari koos voor het veelbesproken Oosterweeltraject om de Antwerpse ring te ontsluiten, was het tijd voor de juiste, volledige informatie in dit complexe dossier. Headline Publishing zorgde, in opdracht van de Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel, voor de vormgeving van een pocketboekje voor pers en opinieleiders.

Een complex, geladen onderwerp als de Oosterweelverbinding smeekt om klare taal, het nodige overzicht en de juiste duiding. Het zakboekje ‘Oosterweel Ontleed’ dat Headline Publishing vorm gaf, trekt bewust de kaart van de heldere communicatie. Compact van formaat, maar tegelijk volledig: het bewaarboekje telt bijna 120 pagina’s, waarin de problematiek van de mobiliteit en het project voor een betere verkeersdoorstroming worden voorgesteld. Het nodige cijfermateriaal komt tot leven in duidelijke grafieken, werktekeningen, plannen en simulatieafbeeldingen. Het boekje belandde twee weken na de politieke beslissing op de schoot van 2500  opinion leaders, politici en pers.

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.