Buzz or fuss?

Sunday, August 21, 2016

In onze reeks ‘Buzz or fuss?’ gaan we dieper in op een aantal buzzwords. Als eerste in de rij: SEO

 

 

Ofte?

 

Search Engine Optimization (zoekmachine-optimalisatie)

 

Buzz of fuss?

 

Je kunt er niet omheen als je wilt dat mensen je content terugvinden. Maar waar het vroeger vooral ging om keywords, wordt relevante, kwaliteitsvolle content steeds belangrijker voor je SERP (search engine results page = de plaats waar je in de search results terechtkomt), zeker met de nieuwste algoritmes van Google.

 

Onthou één ding

 

Zoekmachines hechten steeds meer belang aan kwalitatieve search results, wat zoveel betekent als links naar pagina’s met relevante informatie. Investeren in originele en kwalitatieve content is dan ook cruciaal om hoog op de searchpagina te verschijnen.

 

 

Meer weten?

 

Surf naar www.custo.be/nl/content/waarom-content-belangrijk-voor-je-seo

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.