Cofely Fabricom kiest Headline voor personeelsblad

Tuesday, May 20, 2014

Blad voor 6.000 medewerkers

’What’s Up’, het personeelsblad voor de ongeveer 6.000 werknemers van Cofely Fabricom, bestaat al langer. Maar begin 2014 werd het door Headline Publishing grondig vernieuwd.

Het magazine focust voortaan maximaal op de medewerkers zelf en op hun verwezenlijkingen. Dit blijkt al uit de baseline ‘Zo doen wij het: onze verhalen – successen – teams’. Een ideale start voor een conversatie, dus. Naast een erg directe aanpak in de artikels wordt er gekozen voor een sterk visuele focus. Het blad richt zich immers tot zowel ingenieurs als technici.

Enthousiaste reacties

Het eerste nummer van de vernieuwde What’s Up bleek meteen een schot in de roos. Het kreeg enthousiaste reacties van zowel het topmanagement van Cofely Fabricom als van diverse medewerkers.

What’s Up scoorde ook buiten Cofely Fabricom. Op haar jaarlijkse verkiezing van beste personeelsblad bedacht het BViC, de vakvereniging voor interne communicatie, het blad met zilver. Het tweede nummer van What’s Up verschijnt in juni 2014.

Meer informatie

Meer info over Headline Publishing vind je via www.headlinepublishing.be

Voor specifieke vragen kan je contact opnemen met Anne Thys via +32 3 260 08 30 ofanne.thys@headlinepublishing.be

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.