Het opmerkelijkste nieuws van 2018

Wednesday, December 19, 2018

Het eerste #CMFF-congres, de eerste editie van de BOCA, een seminarie over content marketing in de autosector… Er gebeurde het afgelopen jaar heel wat in België. Wij bundelen de belangrijkste elementen.

 

Het begon al goed. We sloten het afgelopen jaar (2017 dus) af met het ronden van de kaap van 20 leden (link naar http://custo.be/nl/content/custo-overschrijdt-magische-kaap). De familie wordt steeds groter…

 

En een grotere familie, die heeft nood aan familiefeesten. Om de mooiste realisaties in de verf te zetten, bijvoorbeeld. Dat gebeurde tijdens de eerste editie van de BOCA, de Best of Content Awards. Het resultaat? Vier Gold, waaronder een voor Belisol en Propaganda voor ‘Highest conversion response for a content programme’, allicht de award onder de awards.

 

Nog een primeur was er voor #CMMF, of althans in België. Het uit Nederland afkomstige congres stak onder impuls van Custo de grens over. Keynotes waren de absolute toppers Ann Handley  en Lazar Dzamic .

 

September staat in contentmarketingland gelijk aan Cleveland, de stad waar jaarlijks het grootste contentmarketingcongres plaatsvindt. Dit jaar hadden we met Koen Denolf van The Fat Lady een verslaggever ter plaatse…

 

Over de belangrijkste learnings koppelden we trouwens ook terug op een speciaal seminarie voor adverteerders uit de autosector. Onder andere Gavin Green kreeg er het woord. Hij helpt automerken aan een meer premium imago met content marketing. 

 

Volgend jaar zijn we er weer met meer… inspiratie.

 

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.