Opleidingen à gogo

Wednesday, March 27, 2019

Het opleidingsseizoen is weer begonnen. Wie wil bijleren over content marketing kan bij verschillende organisaties en in verschillende formules terecht.

De eerste bloemen, het eerste gefluit van de vogels… het is traditioneel het moment om ook aan opleidingen te denken.

Ook op het vlak van content marketing is er heel wat aanbod, vaak trouwens in samenwerking met Custo of leden van Custo.

Zo start op 2 april een nieuwe sessie van de BAM-opleiding rond content marketing. In vijf avonden wordt het volledige stappenplan van content marketing uit de doeken gedaan. De drie basismodules worden gegeven door met Custo-leden Michel Libens (Propaganda), Koen Denolf (The Fat Lady) en Bart Lombaerts (Spyke).

Meer info: http://www.simonekrouwer.com/native-advertising/twee-grote-uitdagingen-die-native-advertising-de-kop-kunnen-kosten/

Bij UBA staat op 7 mei dan weer een sessie gepland over content marketing strategy, gegeven door Chris Van Gils (Content Moon). Daarnaast zijn Custo-leden vaak gevraagde gasten in Expert Communities als de EC Content Marketing en de EC B2B.

Meer info over de UBA-opleidingen: https://www.ubabelgium.be/nl/opleidingen/opleidingen-agenda ?

Tot slot zet Custo samen met bpost media geregeld een seminarie op waarbij content marketing binnen een bepaalde sector wordt toegelicht.

 

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.