Opleidingen: leer bij via onze partnerorganisaties

Tuesday, March 13, 2018

BAM, UBA en bpost. 3 partners die Custo-leden inschakelen om hun leden en contacten meer over content marketing te leren. Ontdek wat we samen doen.

Of u nu lid bent van UBA of BAM, of contact hebt met bpost, in elk van deze drie gevallen kan u uw kennis in content marketing bijspijkeren dankzij Custo-leden.

UBA

Zo geven zij geregeld opleidingen bij de Unie van Belgische Adverteerders. Koen Denolf (The Fat Lady) en Bart Lombaerts (Spyke) hadden het er recent over hoe B2B-merken kunnen uitblinken in hun sector en ook de komende maanden staan nog een tiental opleidingen (video & SEO, content hubs, native advertising…) op het programma.

De enige voorwaarde om de opleidingen bij te wonen, is lid zijn van de UBA.

BAM

Bij BAM valt vooral de professional-opleiding content marketing op. In vijf avondsessies worden de deelnemers meegenomen door het contentmarketinglandschap en leren ze hoe ze met sterke en belevende content het verschil kunnen maken. Onder de lesgevers zijn ook Custo-leden.

Zowel leden als niet-leden kunnen de opleiding volgen.

Bpost

De samenwerking met bpost tot slot resulteert in seminaries over een specifieke sector. De sprekers hebben het over aspecten die belangrijk zijn bij de sector in kwestie en brengen gepaste cases. Bij de editie van juni staat de automobielsector centraal.

De seminaries zijn toegankelijk op uitnodiging.

Alle opleidingen kennen? Raadpleeg onze kalender www/custo.be/agenda

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.