Stijlvolle stadsgidsen

Monday, June 6, 2016

Mercedes-Benz wil zich met de CLA Shooting Brake herpositioneren als een trendy merk voor jonge, actieve stadsmensen. Na een analyse van de doelgroep bleek dat deze mensen vaak in het buitenland zijn, dus waarom business en plezier niet combineren?

 

 

Een reeks van 5 City Guides (Brussel, Milaan, Barcelona, Parijs, Tokio) mikt op de businessman of -vrouw op verplaatsing. Niet de klassieke toeristische gidsen, maar een verzameling van niet-traditionele adresjes voor in between het drukke werkschema.

 

50 adresjes om te overnachten, lunchen, sporten, relaxen, shoppen, ... willekeurig gebracht: een weerspiegeling van de drukbezette geest die zich laat leiden door de stad.

 

Het design is cool, met veel witruimte, zwarte strakke lijnen en een beperkt aantal kleuren. Het formaat is compact (230mm x 139mm) en opvallend. Gecombineerd met mat papier voor een praktische en toch elegante gids. Ideaal om mee te nemen EN om te bewaren!

 

 

  • Brand: Mercedes-Benz
  • Agency: Roularta Custom Media
  • Naam campagne: Trends Style City Guides powered by Mercedes-Benz

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.