De 8 trends in content marketing

Tuesday, April 20, 2021

Trend 1: customer journey centraler dan ooit

Content moet gebaseerd zijn op de customer journey. Dat weten we al jaren. Maar wie daarin de komende jaren het verst gaat, heeft de grootste kans op succes. Dat voorspelt Michel Libens, CEO van Propaganda en CUSTO-voorzitter. Een interview.

Meer info

Trend 2: UGent zorgt voor aangepaste contentflows

Geef je doelgroep content op zijn eigen ritme. Dat wordt volgens The Fat Lady een belangrijke trend in 2021 en daarna. Door een slim gebruik van data verbeter je de content flows en kan je segmenteren. Zo ook bij de Universiteit Gent. 

Meer info

Trend 3: 3 redenen waarom je niet rond een always-on aanpak kan

Vroeger gingen we er te vaak van uit dat een always-on aanpak enkel te maken had met een data-gedreven inbound aanpak die vanuit meestal vanuit search ontstond. Volgens Pieter Berwaerts, Head of Strategy bij HeadOffice speelt discoverability een even grote rol. Hij ziet 3 redenen.

Meer info

Trend 4: de opkomst van content operations a.k.a. content governance

Wie doet wat? En hoe verhogen we de efficiëntie en de effectiviteit van wat we doen? Een goed beheer van de content operations wordt de komende jaren cruciaal, voorspelt Pieter Vereertbrugghen, Managing Partner van Cypres.

Meer info

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.