Een terugblik op de meest opmerkelijke BOCA-winnaars van de afgelopen jaren

Wednesday, June 9, 2021

Het wordt de vierde editie van de BOCA, die de voorbije 3 jaar goed waren voor maar liefst 14 Gold. Twee bureaus tekenden elk voor 3 Gold. Tijd voor een gouden terugblik.

D’Artagnan en Prophets. Dat zijn de twee bureaus die in 3 edities van de BOCA elk 3 Gold awards in de wacht sleepten. Opvallend: Prophets deed dat telkens met campagnes voor Audi, bij d’Artagnan ging het telkens over rekruteringscampagnes (voor AZ Damiaan in Oostende en voor Alpro). 

Drie bureaus slaagden erin om twee keer met een Gold op het podium te staan. Propaganda deed dat met initiatieven voor Belisol en Hoya Lens, The Fat Lady met projecten voor Takeda en UGent en TBWA dankzij Delhaize en Telenet Digital.

Herlees de case voor Hoya Lens

Twee bureaus werd elk een keer beloond met een Gold. Het gaat om HeadOffice dat met Ici Paris XL goud won, net als de MIVB dat dat met een interne campagne deed.

Benieuwd welke bureaus zich dit jaar aan het gouden rijtje mogen toevoegen…

Herlees de BOCA Annual en herontdek alle winnaars van vorig jaar

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.