Like it! Love it! Bram Blondeel (Mediamixer) over Dieter De Schutter

26 oktober 2021

Content creators op YouTube, TikTok en andere sociale media kunnen een goede inspiratiebron voor contentmarketeers zijn. Wij laten elke maand een Custo-lid z’n favoriete Belgische content creator voorstellen. Bram Blondeel van Mediamixer bijt de spits af. Hij heeft een boontje voor Dieter De Schutter.

Welke content creator valt jou op?

Ik kies voor Dieter De Schutter, een graficus die net professioneel actief is. Het is een jonge gast met heel wat talent. Hij tekent en schildert en heeft een leuke stijl, die wat kinderlijk en vrolijk aandoet. Met zijn beelden vertelt hij verhalen en dat triggert me.

Op welk socialmediakanaal kunnen we hem spotten?

Ik volg ‘m via Instagram, waar hij vaak stories post. Hij kiest dan verschillende beelden die samen een (humoristisch) geheel vormen. Zo speelt hij slim met de eigenheden van Instagram. Ook korte videootjes of animaties kan je op z’n pagina terugvinden.

Doet hij (al) iets met merken?

Ik weet dat hij al wat opdrachten heeft gekregen van Stad Antwerpen, onder andere in het kader van het Paul van Ostaijen jaar. Dat kan ik als Antwerpenaar wel smaken. Daarnaast heeft hij ook al voor Libelle gewerkt.

Wat is jouw link met Dieter De Schutter?

Dieter tekende het geboortekaartje van mijn zoon. Het bijzondere is dat er in het kaartje heel wat persoonlijke verhalen verwerkt zijn. Zo staat de caravan voor de caravan waar we graag een weekendje naartoe trekken, verwijst een kat naar mijn favoriete voetbalploeg FC Barcelona, …  En wat de mixer moet oproepen, is waarschijnlijk wel duidelijk.

Ik vond het dan ook geweldig om met hem samen te werken. Hij wil je echt leren kennen om tot het beste en meest persoonlijke resultaat te komen. Ik ben fan!

Volg Dieter De Schutter

Bram Blondeel is Managing Partner en Creative Director van Mediamixer, een storytelling agency met focus op video, events, communicatie en sport.

 

Mis niets van Custo

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief