Met authentieke contentplatformen kan je het publiek écht raken en zo hun vertrouwen – en hun data – winnen. Niet alles draait om conversies. Want content marketing is niet gewoon een kans, maar een verantwoordelijkheid.
Je eigen stem vinden in je schrijfsels is bijzonder belangrijk. ‘Voice is the new logo’ was de hoofdgedachte van Ann Handleys keynote. Een unieke tone-of-voice zorgt voor herkenbaarheid en helpt je een trouwe aanhang te vergaren.
Ook vorig jaar bood Ann Handley de aanwezigen veel stof tot nadenken
https://www.youtube.com/watch?v=u1_FO3T0W_Q
Succesverhalen in content marketing hebben vaak tijd nodig. Tijd winnen kan via overnames. Ook op kleine schaal zijn samenwerkingen mogelijk en kan je nieuwe doelgroepen bereiken, met alle positieve gevolgen van dien.
Maak het verschil, ook als content creator. Streef doelgericht én met resultaat naar gelijkheid, diversiteit en inclusie. ‘People’ een centrale plek geven in de marketingmix is een goed startpunt.
Onderscheidende content als katalysator van de marathon die content marketing is of zou zijn. Vergeet de FAQ’s, ga op zoek naar de Rarely Asked Question en boek bijzondere resultaten dankzij een klein maar zeer geïnteresseerd publiek.