Net als vorig jaar had de jury van de Best Of Content Awards vier gouden erkenningen over voor het contentmarketingwerk van het afgelopen jaar in België. Met at the table, Fantastic, Happiness Brussels en Hotel Bonko gingen deze Gold Awards naar vier verschillende bureaus.
- at the table – Shit! Opgelicht (FOD Economie): Best Content Award Non-Profit
- Fantastic (62Miles) – Lidl Stories (Lidl): Best Content Award B2E
- Happiness Brussels – De Wereld in het Kleijn (Albert Heijn): Best Content Award B2C
- Hotel Bonka – De Weetstraat (VOKA): Best Content Award B2B
‘De Wereld in het Kleijn’ was een van de meeste gelauwerde campagnes van de awardceremonie. Happiness Brussels en Albert Heijn wonnen met deze case immers ook twee Craftsmanship Awards (Best Blog/Content Platform en Best Video Stand-alone/Series).
Happiness slokop van dienst
Aangezien Happiness verder ook scoorde met de campagnes ‘The Road’ (OVK/Streamz), ‘The ad break-in’ (Verisure) en ‘The legend of Quick’ (Quick), dikte de oogst aan tot 6 awards. Daar kwam automatisch nog de Grand Prix-titel van BOCA Agency of the Year bovenop.
De andere veelwinnaars van BOCA 2024 waren HeadOffice (4 awards – waarvan 3 voor Nondegin van Brouwerij Haacht), Hotel Bonka (4 awards), com&co (3 awards) en OnlyHumans (3 awards). Fantastic, Lucy en The Fat Lady mochten elk 2 prijzen komen ophalen op het podium, 1 award was er voor AKQA, at the table, Het Geluidshuis, Het Peloton, Mutant, RCA en The Other Agency.