Content curation: buzz or fuss?

Tuesday, October 18, 2016

Na ons eerste buzzword SEO, werpen we nu licht op ‘content curation’. Wat is het? Wat doet het? En waarom al dan niet zelf gebruiken?

 

 

Ofte?

 

Het verzamelen, al dan niet bewerken en delen van relevante bestaande content met je doelgroep.

 

Buzz of fuss?

 

Cureren kan je absoluut helpen om regelmatig gevarieerde en kwalitatieve content aan te bieden. Content curation helpt je merk bekend(er) te maken, je geloofwaardigheid te verhogen, meer leads te genereren (en te converteren) én hoger te scoren in zoekresultaten.

 

Onthou één ding

 

Je hoeft het wiel niet steeds opnieuw uit te vinden … Door (deels) content te cureren kun je een ruim en evenwichtig contentaanbod opbouwen, op een budgetvriendelijke manier.

 

Meer weten?

 

Lees hier alles over content curation. Tip: de infographic in de post is ideaal als je alles wil weten maar niet veel tijd hebt.

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.