Een gids voor contentstrategie

Tuesday, October 9, 2018

Op regelmatige tijdstippen publiceert het strategisch contentbureau Cypres een praktijkgerichte gids over topics als het beoordelen van content of het opzetten van een organisatie (governance). De vierde gids is net uit en handelt over contentstrategie.

Martine Peleman, managing partner van Cypres, geeft een woordje uitleg: “In deze gids behandelen we de kern van ons beroep: hoe creëer je de voorwaarden waardoor al je contentinspanningen iets opleveren. Het gaat dan over de cruciale planning van de creatie, de distributie en het beheer van nuttige, nodige en gewenste informatie.” Voor Martine Peleman is het belang van contentstrategie moeilijk te overschatten: “Zonder strategie is immers het risico groot dat je nooit een trouw publiek krijgt en dat al je inspanningen als merk weinig of niets opleveren.”

De Gids bestaat in het Nederlands en in het Engels en is gratis te downloaden op http://cypres.com/nl/downloads/

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.