Gesloten deuren, da’s lastig. Zeker als je klant zo z’n magazine niet kan ontvangen. A.S.Adventure en HeadOffice vonden de oplossing. Een digitaal magazine én een audioversie.
Gesloten winkeldeuren zijn voor geen enkele klant leuk, maar in het geval van A.S.Adventure was er nog een bijkomende reden. De klanten konden er ook hun exemplaar van A.S.Magazine niet meenemen. Dat is immers enkel te verkrijgen aan de kassas’s van de A.S.Adventure Stores.
Samen met bureau HeadOffice werkte de outdoor retailer snel een digitale versie uit, maar de ‘partners in crime’ gingen nog verder en maakten een audioversie van enkele artikels uit het magazine. Het ging niet zomaar om een ingelezen versie, maar werd telkens een levendig verhaal dat de luisteraar moeiteloos mee op pad neemt. Zo kan de lezer/luisteraar uilen spotten in het Vinne en de geluiden van de kerkuil, de bosuil en het kleine steenuiltje horen. Of op ontdekking gaan op het Ierse schiereiland Dingle, en zich laten omverblazen door de wind, het ruisen van de zee en de meeuwen in de achtergrond.